WARGAMER
DEX 2 WITS 8 MANIP 3 STR 3 INT 7 CHAR 2 BODY 3 WILL 5 COMP 3 Initiative 13 Eye of the Cat 7 (Eye of Human), Awareness 5 (Limited to minions), Control 3* (Minions only, Touch to start), Telepathy 3 (Minions only, Touch to start), Mind Probe 3 (Minions only, Touch to start), Iron Will 3 Minions gain: Telepathy 3, Probe 3, Iron Will 3, Control 3* (all at touch range) *: Control level increases when more minions are in group mind: 2: 3 4: 4 8: 5 16: 6 32: 7 Irrational Attraction: Sees minions as not really real
Oikea nimi: Henry Sowinski
Ikä: 18
Aktiivinen: Instituutissa 2009 - 2013
Ensiesiintyminen: Plan B #3
VOIMAT
Telepaattinen joukkomieli - Wargamer pystyy luomaan telepaattisen linkin itsensä ja usean muun ihmisen välille. Linkki vaatii syntyäkseen kosketuksen, mutta sen jälkeen Wargamer aistii mitä hänen kohteensa aistivat ja hän pystyy lähettämään heille telepaattisia ohjeita ja jopa käskyjä. Wargamerin voima ei sellaisenaan ole kovin vahva, ja pääsääntöisesti hän voi linkittää vain henkilöitä jotka ovat suostuvaisia tähän. Kuitenkin joukkomielen kasvaessa voimankin teho kasvaa. Joukkomieleen kuuluvat ihmiset saavat toisiltaan tietoa ja rohkaisua, ja ovat riittävän suuressa ja kurinalaisessa joukkomielessä lähes pelottomia ja hyvin tehokkaita.
PELAAMISOHJEITA
Wargamer on, kuten nimestäkin voi päätellä, innokas reaaliaikastrategiapelaaja ja tietokonenörtti. Hänen voimansa ovat soveltuvat lähinnä pahisteluun ja taustatoimintaan. Hän on pahamaineisen huono tekemään kenenkään kanssa yhteistyötä. Hänen taktinen silmänsä on kelvollinen, mutta videopeleistä opitut taktiikat eivät läheskään aina toimi todellisuudessa.
Wargamer ei ole aivan täysi sosiopaatti, mutta hänen pintatelepaattinen voimansa ei tosiaankaan ole tehnyt hänestä empaattista ihmistä. Hänen saamansa rajoitettu kontrolli kätyreihinsä saa hänet näkemään ne pelkkinä pelinappuloina, ja monesti kätyreille itsekin tulee kollektivistinen muurahaismainen suhautuminen asioihin Wargamerin ollessa heihin yheydessä.
Wargamer oli jo 2011 kiinnittänyt sotilasvoimien huomion, ja hän oli keskustellut urasta sotavoimissa. Hänet oltiin kuljetettu AFSPC:iin kun vallankaappaus alkoi, ja hänet vietiin sieltä ulos heti kun Semiramis pääsi niskan päälle ja eversti Grant otti komennon. Sen jälkeen hän on ollut Negacorpin tukikohdassa, IRS:n agentti Robert Hallenbeckin suojeluksessa, kunnes Semiramis värväsi hänet.
CategoryInstituutti - CategoryValloittajat