Revision [1153]
This is an old revision of Invincible03 made by AdminDare on 2013-10-28 18:01:08.
INVINCIBLE #3
Grace on harjoitellut kahden muun ihmisen telesiirtymistä, mutta tämä ei ole oikein onnistunut. Rune taas on seniorien vähyyden vuoksi lähtenyt mukaan koulun yöpäivystäjärinkiin, ja viettänyt muutamia päivystysvuoroja koulun viestintäkeskuksessa radio- ja tv-lähetyksiä seuraten. Uutuudenviehätyksen jälkeen tämä on ollut lähinnä tylsää. Liikuntatunnilla Unity on paininut Fighting Raptorin kanssa puhvelimuodossa; paini päättyi tasapeliin.
Pyhäinpäivän aatto, torstai 31.10. 2013
Aamun ensimmäisellä tunnilla Nefariolla| on musta matallinen käärmekoru, jota hän esittelee ylpeänä luokkatovereilleen. Rehtori on aloittanut Halloweenin pelkokorujen jakamisen.
Ekaa vuottaan Instituutissa olevalle Theolle selitetään yläastelaisten Halloween-perinne: junior high -luokkatasojen oppilaat voivat käydä pyhäinpäivän aattona rehtorin luona ja pyytää tältä maagisen korun, joka takaa, että oppilaalle tapahtuu jotain pelottavaa Halloween-yönä. Korut ovat tottakai rohkeuttaan osoittamaan pyrkiville tärkeä statussymboli, joten nykyään tosi monet haluavat sellaisen. Tosin Mystagoguelta| oli helpompi uskaltautua hakemaan korua kuin Viaticumilta...
Aamupäivän| aikana monet kuorolaisetkin päätyvät jonoon rehtorin kanslian ulkopuolelle, hakemaan itselleen pelkokoruja. Rune saa kiven jossa on riimu, Eightball skeittaajakorun, Cirrus kristallin (rehtori varoittaa häntä särkemästä sitä), Grace pienen ristin ja Unity tribaalikorun. Korujen saamisen jälkeen niitä vertaillaan, samoin kuin kokemuksia rehtorin huoneesta. Kaikki muistavat sen hieman eri tavoin, Gracen mukaan Viaticum ei edes hymyillyt hänelle vaan kysyi tiesikö hän jotain pienistä valkokarvaisista murmelin näköisistä otuksista, joita on nähty koulun alueella. Unity sanoi, että rehtori kehtasi kysyä häneltä hänen perheestään, ja tätä paheksutaan.
Koruja näkyy Halloween-koristellussa koulussa kuten aiempinakin vuosina. Iltapäivän tunnit ovat vähän viitteellisiä; niiden jälkeen nuorimmat valmistautumat lähtemään karkinkerjuukierrokselle Burlingtoniin. Senioreilla on naamiaisia ja tansseja, yläasteikäisille oppilaskunta taas on järjestämässä epävirallista mutta perinteistä aarteenmetsästystä.
Aarteenmetsästys
Bussikyyti kuljettaa 30 12-14 -vuotiasta sadan kilometrin päässä sijaitsevaan Davenportin kaupunkiin. Se on aivan oikea kaupunki, ei valtava muttei ihan pienikään. Auringon laskiessa oppilaat syövät valtavasti pizzaa ravintolassa, ja ruokailun loppupuolella aarrejahtia järjestävät edellisvuoden voitajajoukkuetta edustavat Gecko| ja Walter Kwang lukevat aarrejahdin säännöt.
Aarrejahdin kohteet:
1 pullollinen punaviiniä (avaamaton)
2 laserpistooli
3 skunkki
4 Tyyni valtameri
5 Kenian lippu
6 oikean pelaajan signeeraama baseball
7 pääkallo
8 taikamiekka
9 valokuva ryhmän jäsenestä pankkiholvin sisällä
10 T-paidat vähintään viidestä Silver Shieldin jäsenestä
11 rasiallinen tuoreita karhunvatukoita
12 hirviö
13 sadan litran hyytelö
14 väri ulkoavaruudesta
15 Madonna
16 puolikas lehmä
17 kitarasoolo
18 neliapila
19 ajatus
20 aarrekartta
Perinteisesti listalla on 20 esinettä, jotka pitää löytää; eniten pisteitä saa löydöstä, jota ei ole millään muulla joukkueella. Toiset joukkueet ja tuomaristo jakavat myös tyylipisteitä. Joukkuevalinta tapahtuu arpomalla. Erivärisiä kiviä sisältävä pussi lähetetään kiertämään; joukkueita on tänä vuonna viisi. Joukkuejako syntyy pian: violetissa tiimissä ovat [[Eightball],| Rune,| Amazia,| Heartbreaker,| Fighting Raptor ja Wendy, pinkissä Cirrus,| Grace,| Unity,| Gunster,| Nefario| ja Kayla.1 pullollinen punaviiniä (avaamaton)
2 laserpistooli
3 skunkki
4 Tyyni valtameri
5 Kenian lippu
6 oikean pelaajan signeeraama baseball
7 pääkallo
8 taikamiekka
9 valokuva ryhmän jäsenestä pankkiholvin sisällä
10 T-paidat vähintään viidestä Silver Shieldin jäsenestä
11 rasiallinen tuoreita karhunvatukoita
12 hirviö
13 sadan litran hyytelö
14 väri ulkoavaruudesta
15 Madonna
16 puolikas lehmä
17 kitarasoolo
18 neliapila
19 ajatus
20 aarrekartta
Aikaa on keskiyöhön asti (mutta keskiyö perinteisesti lasketaan Kalifornian ajasta, joka on Iowaa 2 tuntia jäljessä) ja säännöt kieltävät toisten vahingoittamisen tai tavaroiden anastamisen suoraan näiltä - mutta tavarat, jotka joku on päästänyt käsistään tai laukuistaan saa viedä. Diilejä saa tehdä, voimia saa käyttää, mutta kaikkien löydettyjen aarteiden pitää olla esineitä, jotka voi antaa tuomarikaksikolle arvioitavaksi.
Kello 18:30 aarrejahti alkaa, ja ryhmät syöksyvät ulos Davenportin yöhön etsimään kaivattuja tavaroita. Taktiikka johtaa useita joukkueita ensin samalle ostarille, jotta sieltä löytyviä asioita saataisiin ennenkuin kaupat menevät illaksi kiinni. Violetti tiimi löytää Amazian vihjeen perusteella ison pahvisen Madonnan, Rune soittaa kitarasoolon ja äänittää sen (ja salakuunteleva Grace pinkistä tiimistä äänittää kopion), ja kaikenlaisia pieniä tarvikkeita hankitaan. Yllättäen T-paidat Silver Shieldin jäsenistä osoittautuvat vaikeiksi löytää: Cirrusilla on päällään Comet-paita, mutta kaikki muut tuntuvat Semiramisin valtaannousun jälkeen kadonneen kaupoista. Myös monien asioiden hinnat ovat kohonneet aivan pilviin.
Punaviinin hankkiminen varhaisteineille voisi olla vaikeaa, mutta Gunster käy gangstawannaben otteilla täysi-ikäisestä, ja Heartbreaker onnistuu ylipuhumaan itselleen kaupasta pullon sekä sixpackin olutta tiimilleen. Violetti tiimi aukoo kaljoja puistossa, mutta puistovartija keskeyttää nuorison ryypiskelyn.
Fighting Raptor hakee baseball-stadionilta signeerattua palloa, ja joutuu siellä tappeluun keltaisen tiimin Glassin| kanssa, jolla on ilmeisesti samat aikeet. Nefario taas hankkii ryhmälleen hirviön pelkästään luomalla riekaleen pimeyttä ja kiskomalla sieltä ulos kirkuvan pienen pimeysmörön, joka sullotaan purkkiin. Unity tietää biologian tunneiltaan, että skunkit ovat hämärän jälkeen pesässään, ja muuttuu tarkkahajuaistiseksi gepardiksi etsiäkseen tällaisen. Pian hän löytääkin pesän lähiössä sijaitsevan talon alta, ja ryömii sen alle napatakseen haisunäädän. Yhtäkkiä pimeässä kuuluu kalinaa ja sihinää, ja aivan gepardin jalkojen alla on kalkkarokäärmeitä! Unity poistuu vikkelästi talon alta ja käy tutkimassa seuraavaa kohdetta, mutta kaikki perustukset tuntuvat olevan täynnä käärmeitä.
Nefario on järjestänyt jostain myös taikamiekan. Se on musta, täynnä inhottavia piikkejä ja ilmiselvästi täynnä jotain todella pahaa magiaa. Nefario sanoo tarvitsevansa Unityä, koska hänen pitää tappaa miekalla jotain ennenkuin hän voi laskea sen kädestään; Cirrus sanoo ettei hän saa tappaa Unityä ja Nefario haukkuu Cirrusta ääliöksi. Kun Unity lopulta löytyy, hän osoittaa Nefariolle talon jonka alapuolella on skunkkeja ja käärmeitä. Nefario ryömii sinne pelottomasti, ja tulee tovia myöhemmin ulos mukanaan taikamiekalla surmattu skunkki. Käärmeitä ei näkynyt, ja jotenkin skunkkikin saatiin murhattua ilman että se ehti ruiskuttaa löyhkää hyökkääjän päälle. Silti se haisee melkoisen voimakkaalta, ja se kääritään nopeasti useaan muovipussiin.
Violettia tiimiä askarruttaa valokuva tiimin jäsenestä pankkiholvissa. Varsinainen murtautuminen todetaan liian vaikeaksi, joten Wendy alkaa läppärillään photoshopata valokuvaa tiimistä holvin sisällä. Hän ottaa monia kuvia erityisesti Runesta erillaisissa sankarillisissa poseerauksissa. Fighting Raptorin palattua baseballin kanssa aletaan pohtia karhunvatukan hankkimista. Kaupassa ei enää ole niitä tuoreina, mutta ehkä joistain viljeleviltä tiloilta voisi vielä näitä löytyä.
Pelinjohtajan kommentteja
Kesken!
You got yer dead skunk in the middle of the road / Dead skunk in the middle of the road / You got yer dead skunk in the middle of the road / Stinkin' to high Heaven!
CategoryPelit